Klantcase – Fit Piggy

Fit Piggy, een dynamisch merk waarmee we voor een tweede jaar samenwerken. Het bedrijf staat bekend om haar zelfgemaakte producten en snelle reactievermogen op voorraad uitdagingen. In een tijd waarin voorraad fluctuaties een constante uitdaging vormen, werd Be Bricks gevraagd om de online aanwezigheid van Fit Piggy te versterken en daarnaast de Return on Advertising Spend (ROAS) te verhogen.

De smaak van succes: Fit Piggy's reis naar verhoogde ROAS met UGC

← terug naar cases

Fit Piggy, een dynamisch merk waarmee we voor een tweede jaar samenwerken. Het bedrijf staat bekend om haar zelfgemaakte producten en snelle reactievermogen op voorraad uitdagingen. In een tijd waarin voorraad fluctuaties een constante uitdaging vormen, werd Be Bricks gevraagd om de online aanwezigheid van Fit Piggy te versterken en daarnaast de Return on Advertising Spend (ROAS) te verhogen.

De vraag
Hoe kunnen we de unieke productbeleving van Fit Piggy benadrukken op social media en tegelijkertijd de ROAS verhogen, ondanks de uitdagingen met voorraadbeheer?

Fit Piggy wil niet alleen verkopen, maar ook een echte connectie maken met hun klanten. Het gaat niet alleen om het promoten van producten, maar ook om het delen van verhalen en ervaringen die de essentie van Fit Piggy weerspiegelen. Onze uitdaging was om deze unieke productbeleving over te brengen en tegelijkertijd de ROAS te verhogen.

Onze aanpak
Be Bricks heeft vol ingezet op het creëren van creatieve content. Denk hierbij aan reviews, video's/foto's van de producten en how-to-video's, om andere klanten te inspireren hun eigen content te maken en te delen. 

Met behulp van een consistente branding en een duidelijke call-to-action worden klanten aangemoedigd om actief deel te nemen aan de campagnes. De focus ligt op het bouwen van een levendige community rondom Fit Piggy, waar klanten elkaar kunnen ontmoeten, ervaringen kunnen delen en elkaar kunnen inspireren. Allemaal om uiteindelijk een verhoging in betrokkenheid en loyaliteit te genereren. 

Het resultaat
Het project loopt nog steeds en we zijn enorm tevreden met de resultaten. Dankzij onze consistente branding, UGC-strategie en community building ziet Fit Piggy een aanzienlijke stijging in de aankopen en ook een aanzienlijke groei in de betrokkenheid en loyaliteit van klanten. De ROAS is gestegen naar 10! Fit Piggy versterkt niet alleen zijn online aanwezigheid, maar breidt ook zijn community uit. We zijn trots op de voortdurende samenwerking met Fit Piggy en kijken uit naar verdere successen in de toekomst.

 

Voor
Fit Piggy

Wat we deden
Social advertising, foto- en videografie

Socials
@fitpiggy.nl

 

Bekijk wat wij hebben gedaan voor Fit Piggy:

Jouw bedrijf
online zichtbaar maken?

We hebben 97 bedrijven online zichtbaar gemaakt.

gratis campagne advies

Meer over ons

Ontdek wat wij hebben gedaan voor onze klanten.

Wat onze klanten van ons vinden?

  • Nicky Schieving

    Wij zijn al een behoorlijke periode klant van Be Bricks en zeer happy over de samenwerking. Doordat wij al onze producten zelf maken moeten we vrij snel schakelen op basis van de voorraad. Er zijn dus korte lijntjes nodig. Dit lukt top! Daarnaast denken ze graag mee over slimme dingen om onze ads nog beter te kunnen inzetten.

    Fit Piggy
  • Marc Cornelius

    Samenwerken met Be Bricks is als whiskey. Het wordt met de tijd beter en beter.” “Werken met Be Bricks ervaar ik bij diverse (gezamenlijke) klanten als zeer prettig. Ze denken met mij en de klant mee, nemen initiatief en het belangrijkste: leveren resultaat.

    Marc.nl
  • Justin Frey

    Be Bricks beheert en onderhoudt de socialpages van Culterra en zorgt wekelijks voor frisse teksten. Wij zijn erg tevreden over de communicatie, de nieuwe ideeën en de voortgang die wordt geboekt. Culterra is als merk gegroeid op de online kanalen en krijgen nog maandelijks erg positieve feedback op de content die online verschijnt.

    Supply Chain
  • Wimer Visbeek

    Be Bricks is voor mij een partij waarvan ik niet wist dat ik ze zo heb gemist. Ze zorgen voor goede en leuke content op onze kanalen en spreken daarmee onze huidige én veel nieuwe klanten aan. Het ontzorgt mij veel. Het kost misschien wat geld maar ze verdienen zich, in mijn geval, zeker terug! Ik heb ze al meerdere keren aanbevolen bij collega ondernemers die de sociale media zelf beheren.

    Eigenaar Sanjes Safari
  • Lisa van der Ploeg

    Vanuit Fijn op Vakantie al jarenlang een prettige samenwerking met Be Bricks voor onze social advertising. Maya, Akkelee en hun team zijn specialisten in social advertising en dat merk je in de kwaliteit en resultaten van de advertenties. Daarnaast staat klantvriendelijkheid en een langdurige, duurzame samenwerking voor hun centraal. Ze zijn altijd bereid om (strategisch) mee te denken en staan altijd klaar m.b.t. vragen of verzoeken. Wij zijn super tevreden!

    Manager Marketing & Reserveringen bij Fijn op Vakantie